torsdag 22 september 2011

Jag köpte en byggfirma!















Det verkar vara sovpaus i hitfabriken. Men när Janne bara sover max 1 1/2 timme per dag gäller det att vara alert! Så vakna! Ja, inte Janne då förstås, men ni andra två!
Det är konstigt hur effektiv man kan vara. Har inte varit med om sånt fokus man har sedan man blivit förälder. Saker som tog en hel dag innan, fixar man på ett par timmar nu. Men lite hjälp av diverse fuskprogram, såsom Melodyn, går allt i ett nafs. Fast det är stundtals väldigt utmattande också.
Så uppenbart att vi allihopa har blivit bättre på att spela och att spela in. Det är väldigt häftigt.
Vad har hänt annars idag? Jo, jag har gått och köpt en byggfirma verkar det som! Så nu är man i byggbranschen. Ja, herre min get. Hur ska detta sluta. Det får framtiden utvisa, jag tror det blir hur bra som helst. Nu är jag så trött så ögonen snart pluppar ut. Vi hörs en annan dag.
//Lars














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar